witam! Mam kilka pytań, wątpliwości: 1.Czy rolki w pierścieniu kołowym nie mają tendencji do obracania podczas przekładania napędu (co mogło by wynikać z ich budowy ,,łożyskowej"? - to znaczy na podstawie już zastanych komentarzy wnioskuję że takie rzeczy się dzieją gdy te miejsce jest posmarowane. (?) 2.Czy kiedy koło (korpus) obraca się szybciej niż zabierak - jest w jakiś sposób wyhamowywane? - czy po prostu wewnętrzna ścianka piasty chowa siłą nacisku rolki i nasze kręcenie pedałami w takim przypadku i tempie nie ma żadnego oddziałowywania, jest po prostu zbędne? 3. powiedziane było w komentarzach że samrujemy tylko łożyska ale jednocześnie w tekście jest odnośnie walca ciernego (opis fot. 15),,Ponadto starcie rowków powoduje, że smar pośredniczący w procesie hamowania nie ma gdzie się gromadzić..." - czyli smarować styk ,,bęben ścierny - korpus" 4. W napisane jest na końcu tekstu w akapicie ,,Ad. 3." ,,Podczas obrotu sprzęgła kołowego w stronę przeciwną do kierunku jazdy wycięte blaszki zaczepiają się i blokują o żłobienia w wewnętrznej powierzchni walca ciernego. To powoduje, że sprzęgło kołowe zostaje wepchnięte nieco głębiej do walca ciernego'' - nie łapie, widzę że siła nacisku od zabieraka - pierścień kołowy poprzez połączenie spiralne wpycha sprzęgło w walec cierny rozpychając go ...ale jaki tu jeszcze mają swój udział ,,żłobienia w wewnętrznej powierzchni walca ciernego"? dzięki za tą stronę

Komentowanie za pomocą rozszerzenia JComments zostało wyłączone. Zapraszam do dodawania komentarzy za pomocą aplikacji Disqus.